אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


הנחיות להגשת בקשה למידע פנקס הבוחרים

1. יש למלא את טופס הבקשה הרלוונטי לקבלת מידע פנקס בוחרים.

2. לאחר מילוי ושליחת הטופס, יש להדפיס ולחתום בכל המקומות הרלוונטיים, לרבות חתימת עו"ד ואימות החתימה על נספח מסירת מידע.

3. יש לסרוק את הטופס החתום ולצרפו בקישור להגשת בקשה לקבלת מידע פנקס בוחרים.

טופס למפלגות ולסיעות הכנסת, וסיעות יוצאות במועצת הרשות

קישור לטופס הגשת בקשה לקבלת מידע פנקס בוחרים

לתמיכה טכנית בכניסה לאתר GOV.IL יש לפנות למוקד מענה ממשלתי מרכזי 1299

לתמיכה טכנית בטפסי הבקשה יש לפנות למוקד התמיכה בטלפון 076-5383800